دارم میرم...!

دارم میرم نگو نرو هوا هوای رفتنه

هر چی بوده تموم شده چاره ما گذشتنه

 دارم میرم تا سرنوشت ما رو به بازی نگیره

خوب میدونم این زمان از یاد هر دومون میره

دارم میرم نگو نرو دارم میرم نگو بمون

وقت خداحافظیه قصه ی موندنو نخون

تو را خدا گریه نکن غصه ی رفتن و نخور

بهتره که تموم کنیم تو هم دلو ازم ببر

شاید دیگه نبینمت شاید نگاه اخره

بودن و مهربونیات آتیش به جونم میزنه

سادگی اشتباه ما ، گناه ما دلبستنه

جدایی سرنوشت تو ، تنهایی تقدیره منه ....



نظرات شما عزیزان:

mehdi...lovepuk
ساعت0:04---15 آبان 1393
;
پاسخ:ممنون...


mehdi.lovepuk
ساعت1:52---30 ارديبهشت 1393
Slm.....ch khoshgel tar shode webet kheli vaghte nayomadam nmishnasim...dost daram webeto koliiiiiiiiiii hamishe khob bashi =)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:,ساعت | 17:0 نویسنده | ღZAHRAღ |